بلاگ

جدیدترین فریم عینک طبی مردانه در سال ۲۰۲۳

عینک طبی از جمله نیازهای اساسی و روزمره اشخاصی به شمار می‌رود که از مشکلات بینایی رنج می‌برند. به کمک عینک طبی می‌توان تصاویر را شفاف‌تر و واضح‌تر دید. در صورتی که به هنگام خرید عینک طبی مردانه دقت لازم را داشته باشید، می‌توانید به کمک این اکسسوری جذاب، چهره زیباتری از خود به نمایش بگذارید. عینک‌های طبی به قدری کاربرد دارند که سالانه مدل‌های جدیدی از آن به بازار عرضه می‌شوند. پیش از اقدام برای خرید عینک طبی بچگانه، بهتر است که با جدیدترین آن‌ها در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید.

راهنمای خرید عینک طبی مردانه براساس فرم صورت

به هنگام خرید عینک طبی مردانه باید یک‌سری نکات را در نظر داشته باشید. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به برقراری تناسب میان فریم عینک طبی و فرم صورت اشاره کرد. انتخاب نوع فریم عینک طبیعی تاثیر بسیاری در راحتی و ظاهر فرد دارد. بنابراین پیش از خرید عینک طبی مردانه بهتر است که موارد زیر را در نظر داشته باشید.
خط بالای فریم عینک می‌بایست با ابروهای شما تناسب داشته باشد. ابروها می‌بایست در بالای فریم عینک طبیعی در معرض دید قرار بگیرند. همچنین در این شرایط نباید شاهد فاصله زیادی میان فریم عینک و ابروها باشیم. در مرکز لنزها و فریم عینک طبی مردانه باید چشمان شما دیده شود. اگر از عینک‌هایی با فریم بزرگ استفاده کنید، چهره شما کوچک‌تر به نظر خواهد رسید. در صورتی که دارای دهان یا بینی بزرگی هستید، بهتر است که انتخاب شما عینک‌های بزرگ باشد‌؛ چراکه استفاده از عینک‌های بزرگ سبب می‌گردد که این مسائل کمتر به چشم بیایند.

عینک طبی مردانه با فریم خلبانی بزرگ

این نوع عینک آفتابی مردانه به برندJacobs Marc تعلق دارد. این مدل عینک آفتابی طراحی شیک و مدرنی داشته و گزینه خوبی برای آقایان شیک‌پوش به حساب می‌آید. این مدل عینک خلبانی بزرگ از جذابیت بالایی برخوردار است. از مزیت‌های بزرگ این عینک طبی می‌توان به هماهنگی آن با هر مدل استایل مردانه از جمله تیشرت و شلوارک اشاره کرد. این هم‌خوانی سبب می‌گردد که به جذابیت ظاهری شما افزوده شود.

بهترین مدل عینک طبی مردانه

این مدل عینک طبی توسط برند Saint Laurent به تولید رسیده و از آن به عنوان یکی از برترین عینک‌های طبی مردانه یاد می‌شود. طراحی متفاوت و پیچیده این عینک توجه همگان را به خود جلب کرده است. در این عینک یک فریم فلزی ظریف به رنگ طلایی را مشاهده می‌کنید که در کنار آن فریمی از لاک لاک‌پشت هاوانا در بخش بالایی و روی دسته‌های عینک قرار گرفته است. این عینک طبی به عنوان یکی از پرطرفدارترین عینک‌های طبی مردانه شناخته می‌شود.

عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ با فریم گرد

عینک آفتابی مردانه Tommy Hilfiger به شما کمک می‌کند تا ظاهری جذاب و فریبنده داشته باشید. افراد باهوش عینک طبی فریم گرد را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند. با استفاده از این عینک‌ها در نگاه اول به نظر خواهید رسید که به کتاب‌خوانی علاقه‌مند هستید و همواره به مطالعه کتاب‌های خوب و ارزشمند می پردازید.

عینک طبیعی مردانه با طرح کلاسیک

عینک طبی مردانه مدرن دیگری نیز وجود دارد که در ساخت آن از طرح کلاسیک کمک گرفته شده است. این عینک کلاسیک مردانه تام فورد فریمی با ضخامت بالا و به رنگ مشکی بوده که با فریم‌های گرد و مربع ترکیب شده است. از علامتT در دو سمت این عینک استفاده شده و همین عامل سبب گردیده که این عینک بسیار جذاب به نظر برسد.

عینک طبی مردانه با قاب خلبانی

در صورتی که مایل هستید تا از یک عینک طبی شیک و جذاب استفاده کنید، عینک طبی برند دیور هوم بی‌شک می‌تواند شما را به این خواسته‌تان برساند. این مدل عینک دارای فریم طلایی باریک با ظرافت بالا است. به هنگام طراحی این مدل عینک طبی، میله دماغه حذف شده که همین مسئله از عینک طبی مردانه با قاب خلبانی، عینکی متفاوت و فارق‌العاده ساخته است.

عینک طبی مردانه با فریم گرد و ظریف

از مدل‌های جدید محبوب آقایان در سال ۲۰۲۳ می‌توان به عینک طبی مردانه گرد با فریم فلزی بسیار نازک اشاره کرد. در صورتی که به‌دنبال مدلی شیک و جدید هستید، می‌توانید به سراغ عینک طبی برند مایکیتا بروید. این برند ساخت آلمان بوده و عموما به هنگام طراحی و ساخت این عینک‌های طبی، مد به کار گرفته می‌شود. این برند از محبوبیت خاصی میان افراد برخوردار است و همواره نیاز مشتریان را به هنگام طراحی و ساخت فریم‌ها در نظر می‌گیرد. این عینک طبی وزن بسیار سبکی دارد و با استفاده از آن می‌توانید خالق یک استایل هنرمندانه و خاص باشید.

جدیدترین مدل عینک طبی مردان

یکی دیگر از عینک‌های طبی پرطرفدار مردانه را می‌توان عینک طبی مردانه با فریم شفاف دانست. این مدل عینک طبی در مقایسه با دیگر مدل‌های عینک طبی ظاهر خاص و متفاوتی دارد. به همین علت این نوع عینک طبی با گذشت مدت زمان نه چندان طولانی به یکی از محبوب‌ترین عینک‌های طبی تبدیل شده است. این عینک مردانه ۲۰۲۳ به برند مطرح Retrosuperfuture تعلق دارد. طراحی فریم آن به‌صورت گرد مربع انجام شده و با استفاده از این عینک احساس متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

مدل عینک طبی مردانه جدید

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که نسبت به عینک خلبانی علاقه نشان می‌دهید؛ اما ظاهر یک‌دست و متالیک آن سبب شده تا نسبت به خرید آن دچار تردید شوید. بهتر است بدانید که مدل دیگری از این عینک نیز وجود دارد که ساخت برند دیور بوده و طراحی شکل و ظاهر جدید عینک خلبانی را در آن مشاهده خواهید کرد. این مدل جدید عینک طبی را هرگز از دست ندهید؛ چراکه این مدل جزء پرفروش‌ترین انواع عینک‌ طبی در سال ۲۰۲۳ به حساب می‌آید.

سخن پایانی

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که همواره می‌بایست از عینک طبی استفاده کنید. در این صورت باید انتخاب شما یک نوع عینک طبی باشد که با فرم صورت شما تناسب داشته باشد. همچنین انتخاب نوع فریم عینک طبی به فعالیت روزانه و نوع استایل شما نیز بستگی دارد. با خرید عینک طبی مردانه براساس مد می‌توانید استایل جدید و مدرنی را از خود به نمایش بگذارید. البته به این نکته نیز توجه نمایید که مد به‌صورت سالیانه در تغییر است. از جمله جدیدترین مدل‌های عینک طبی می‌توان به فریم خلبانی بزرگ، با فریم گرد اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.